Nastavi na glavni sadržaj stranice

Platforma za elektroničko poslovanje tijela državne uprave eGOP

Za koga je eGOP?

eGOP je namijenjen tijelima državne uprave, jedinicama lokalne i područne (regionalne) samouprave, tijelima javne vlasti i svim poslovnim subjektima koji pružaju javne usluge građanima i gospodarstvu.

Rješenje je namijenjeno uspostavi učinkovitog, suvremenog elektroničkog poslovanja u tijelima državne uprave.

Primjer dobre prakse

Zašto eGOP?

Platforma je osmišljena kao cjeloviti sustav za elektroničko poslovanje s ciljem pružanja kvalitetnih elektroničkih javnih usluga za građane odnosno gospodarstvo. Omogućava uspostavu željenog stupnja informatiziranosti javnih usluga od razine prikaza informacije do razine ciljane automatizirane proaktivne usluge.

Unapređenje poslovanja

  • Standardizacija poslovnih procesa uredskog poslovanja
  • Povećanje kvalitete izvršenih poslova
  • Mjerenje učinka od razine pojedinca do razine ustrojstvene jedinice
  • Povećanje zadovoljstva korisnika i sudionika procesa

Uštede i transparentnost

  • Smanjenje broja pogrešaka i pritužbi
  • Smanjenje troškova (elektronička razmjena dokumentacije, smanjenje potrošnje papira, tonera…)
  • Transparentno poslovanje

Povećanje iskoristivosti infrastrukture

  • Jednostavnije izvješćivanje i poslovne analize
  • Povećana sposobnost i fleksibilnost reagiranja na brojne promjene u okolini
  • Uspostavljanje preduvjeta za potpuno elektroničko poslovanje i razmjenu informacija s pravnim subjektima, građanima i tijelima državne uprave

Karakteristike

eGOP kao otvorena, modularna, visoko integrirana platforma osigurat će interoperabilnost i standardizaciju te uspostavu učinkovitog, suvremenog elektroničkog poslovanja javne uprave. iISO 15489-1:2016 Records management certificirana platforma sastoji se od tri sustava: eGOP10.x, GDPR@eGOP10.x i GDPR@eGOP10.x.

Funkcionalne karakteristike

  • Upravljanje poslovnim slučajevima (CMS)
  • Upravljanje dokumentima (DMS)
  • Upravljanje tijekom i praćenje poslovnih procesa (WMF/BPM)
  • Upravljanje organizacijom, ovlastima i klasifikacijama (MDM)
  • Napredno izvješćivanje uz praćenje trendova i KPI
  • Konektori na DII: e-Građani (NIAS i OKP), OIB, e-Pristojbe
  • e-Usluge: e-Podnesak (internet portal za stranke), eOtprema
  • Elektronička ovjera i elektronički potpis
  • Konektori na nacionalne platforme: e-Račun, ZUP IT
  • Veze s drugim sustavima (SOAP i REST integracijska sučelja)

Nefunkcionalne karakteristike

  • Mobilnost – upotrebljivost na širokom spektru uređaja i internet preglednika
  • Redovito zakonsko usklađivanje (pravni tim)
  • Redovito tehnološko usklađivanje
  • Redovite funkcionalne dogradnje po „roadmapu” razvoja
  • Visoka sigurnost (sukladnost za zahtjevima ZSIS)
  • Pouzdanost i dostupnost
  • Performanse i skalabilnost (kapacitet za 30-10.000+ korisnika)
  • Kompatibilno s cloud infrastrukturom
  • Moderna tehnološka osnovica podržana od vodećih svjetskih dobavljača

Tko koristi eGOP?

Platformu za digitalizaciju poslovnih procesa i dokumenata koriste

Započnimo!

Kroz razgovor o vašim potrebama predložiti ćemo optimalno rješenje.