Nastavi na glavni sadržaj stranice

Sustav za upravljanje cjelokupnim korisničkim iskustvom

Za koga je CESS?

Za sve organizacije usmjerene na korisničko iskustvo, neovisno o vrsti djelatnosti kojom se bave.

Zašto CESS?

Upravljanje i praćenje ukupnim korisničkim iskustvom kreira najvažnije vrijednosti u digitalnoj transformaciji organizacije i omogućava:

  • Povećanje lojalnosti klijenata i kupaca
  • Smanjenje odljeva klijenata i kupaca
  • Smanjenje troškova optimizacijom procesa
  • Povećanje vrijednosti klijentske i kupčeve baze
  • Optimizaciju resursa
  • Povećanje angažiranosti zadovoljstva zaposlenika

Funkcionalna arhitektura CESS sustava temeljena je na funkcijama koje omogućavaju praćenje kvalitete procesa iz perspektive klijenata i kupaca te mogućnost pravovremene reakcije kako bi se povećalo njihovo zadovoljstvo što dovodi do povećanja prihoda:

  • CX Monitoring
  • Customer Journey Mapping
  • Dashboard
  • CX Maturity
  • Innovation Management
  • Zaposlenici – Interne ankete

Koristi

CESS sustav omogućava:

  • Stalno praćenje kvalitete mapiranih procesa kroz digitalizaciju Customer Journeyja
  • Fleksibilnost sustava i prilagodbu prema internim KPI-jevima
  • Prioritizaciju projekata i aktivnosti prema Customer Experience vrijednostima
  • Integraciju s CRM sustavom i procesnim menadžmentom
  • Upotrebu anketnog sustava za interna istraživanja zadovoljstva zaposlenika (Employee Experience)
  • Poboljšanje procesa koje rezultira konkurentskom prednošću

Upoznajte CESS

Započnimo!

Kroz razgovor o vašim potrebama predložiti ćemo optimalno rješenje.