Nastavi na glavni sadržaj stranice

Sustav za upravljanje cjelokupnim korisničkim iskustvom

Za koga je Odoo CRM?

Odoo CRM je prvenstveno namijenjen malim i srednjim poduzećima u privatnom sektoru.

Zašto Odoo CRM?

Odoo CRM kupca stavlja na središnje mjesto poslovanja. Omogućeno je upravljanje prodajnim potencijalima, olakšano zatvaranje prodajnih prilika i precizna analitika u svrhu prodajnih predikcija i ostvarenje ciljeva prodaje.

Precizna analitika

  • Omogućeno korištenje analitike za poduzimanje akcijskih koraka i donošenje boljih odluka
  • Dizajn prilagođenih kontrolnih ploča za uvid u cjelokupnu sliku poslovanja i odnosa s kupcem
  • Kreiranje jednostavnih izvješća u realnom vremenu koje svatko razumije i može dijeliti unutar organizacije

Napravite više u manje vremena

  • Zakazivanje prodajnih aktivnosti na temelju poziva, održanih sastanaka, poslanih e-mail poruka, ponuda. Dostupne su sve informacije na jednom mjestu za pojedine prilike. Klikovi s web stranice, zaprimljene e-mail poruke i slično.

Pregled u realnom vremenu

  • Evaluacija prodajnih rezultata i uvid u sljedeće planirane prodajne aktivnosti. Uvid u realizaciju pojedinih prodajnih timova i ostvarenje prodajnih ciljeva.

Olakšana komunikacija

  • Upravljanje kontaktima kupaca i komunikacija putem chata. Uvid u prodajne zapise, poslane ponude i slično. Dijeljenje ideja i dokumenata u realnom vremenu. Dijeljenje iskustava i propuštenih informacija za vrijeme odsutnosti s prodavačima.

Koristi za menadžere

  • Transparentnost i olakšano praćenje prodajnih rezultata
  • Povećanje vrijednosti baze kupaca
  • Optimizacija prodajne organizacije i resursa
  • Fleksibilnost sustava i prilagodba prema internim KPI-jevima
  • Povećanje učinkovitosti i uspješnosti cjelokupnog prodajnog procesa kroz standardizirane prodajne aktivnosti u određenim fazama prodaje
  • Jednostavno korištenje 
  • Izvješćivanje i uvid u rezultate u realnom vremenu

Započnimo!

Kroz razgovor o vašim potrebama predložiti ćemo optimalno rješenje.