Nastavi na glavni sadržaj stranice

Trebate pomoć?

Aplikacijski sustav Customer Care Support System (C2S2) omogućava evidenciju, praćenje, sortiranje i pretraživanje incidenata, zahtjeva i inicijativa korisnika InfoDom proizvoda i usluga.

Customer Care Support System je primarna točka kontakta korisnika i pružatelja usluge, centralizirano mjesto za prihvat i rješavanje korisničkih problema i zahtjeva te zaprimanje inicijativa.

Sustav funkcionira na dvije razine. Prvu razinu podrške čini Service desk tim – operateri, a drugu razinu podrške specijalistički timovi. Prva razina podrške zaprima zahtjeve, incidente i inicijative (poruke) te pokušava pružiti podršku, odnosno riješiti korisnikov problem. Ako se poruka ne može riješiti na prvoj razini, ona se prosljeđuje specijalističkom timu na daljnju obradu.

Sve upite i prijedloge vezane za InfoDom proizvode i usluge možete uputiti radnim danima od 08.00 do 17.00 sati na sljedeće načine:

  • Pozivom na brojeve telefona +385 (0)1 3090 512 ili +385 (0)1 3090 540 
  • Slanjem faksa na broj +385 (0)1 3040 593
  • Elektroničkom poštom na pmo-hd@infodom.hr

Naša Customer Care Support System (C2S2) web aplikacija za podršku dostupna je 24/7/365 od 0 do 24 sata na adresi http://servicedesk.infodom.hr/.