Nastavi na glavni sadržaj stranice

Sustav planiranja i izvršavanja nabave SPIN

Za koga je SPIN?

Za obveznike primjene Zakona o javnoj nabavi i organizacije koje učinkovito upravljaju procesima nabave.

SPIN, Sustav planiranja i izvršavanja nabave omogućava:

  • digitalizaciju poslovih procesa
  • upravljanje financijskim tokovima od planiranja potreba do plaćanja računa
  • integrirani pogled na cjelokupni proces trošenja proračunskih sredstava
  • učinkovito i svrsishodno upravljanje proračunom i ostvarivanje ekonomskih i poslovnih učinaka

Web platforma koja osigurava učinkovito i transparentno upravljanje financijskim tokovima organizacija.

Primjer dobre prakse

Zašto SPIN?

Ne morate brinuti o usklađenosti sa zakonskom osnovom Republike Hrvatske ili smjernicama Europske unije, to je naš zadatak.

Koristi za menadžere

  • Kontrola izvršenja planova
  • Nadzor nad cjelokupnim ciklusom provođenja nabave
  • Menadžersko i operativno izvješćivanje
  • Ključni pokazatelji uspješnosti (KPI)
  • Optimizacija procesa planiranja i nabave uslijed standardizacije

Koristi za referente

  • Olakšana izrada plana nabave, rebalansa i prenamjena
  • Standardizacija poslova nabave, dokumentacije i izvješćivanja – implementacija Zakona o javnoj nabavi
  • Smanjene mogućnosti pogrešaka
  • Jednostavno korištenje i brzo uključivanje korisnika
  • Kontrola „potrošnje” plana, okvirnih sporazuma, ugovora
  • Jednostavno i brzo pretraživanje

Upoznajte SPIN

Tko koristi SPIN?

Procese planiranja i upravljanja financijskim tokovima digitalizirali su naši korisnici

Započnimo!

Kroz razgovor o vašim potrebama predložiti ćemo optimalno rješenje.