Press

InfoDom Sarajevo i InfoCumulus, uz podršku Microsofta BiH održali seminar o uporabi Customer Relationship Management platforme


Tvrtke InfoDom Sarajevo i InfoCumulus, uz podršku Microsofta BiH, na Trebeviću su održali seminar o uporabi Customer Relationship Management platforme koja omogućava kvalitetnije upravljanje odnosima s kupcima i time dugoročno povećava konkurentnost kompanija.
 
Sudionicima seminara prezentirano je zašto Dynamics CRM ima 243 posto procijenjeni Return On Investment te kako suvremene tvrtke koriste tehnologiju u svrhu uštede i povećanja prihoda.

Predavanja su održali vrhunski IT stručnjaci koji su svoje iskustvo rada na ovoj platformi podijeliti sa sudionicima seminara, te im dali smjernice kako da kompaniji donesu uštede u vremenu, radu, te poboljšanju učinka poslovanja.
 

“Iako je CRM u svojoj osnovi jednostavan, dinamičnost poslovanja i velika konkurencija stavlja pred njega značajne izazove. Klijenti su sve zahtjevniji, te je nužno personalizirati i prilagoditi našu ponudu njihovim potrebama. CRM rješenja su tehnološka podrška poslovanju koja to uspješno omogućava”, izjavio je Alan Ćatić, direktor InfoDoma Sarajevo.