X
Proizvodi i usluge

KMS: Knowledge Management System

KMS je informacijski sustav koji pruža potporu mreži eksperata (eng. Knowledge Workers) u kreiranju, konstrukciji, identifikaciji, prikupljanju, odabiru, organizaciji, strukturiranju, distribuciji, rafiniranju, pretraživanju i primjeni znanja, s ciljem potpore dinamici organizacijskog učenja i organizacijske efektivnosti (Turban 2007).

Zašto ulagati u KM i KMS?
  • 85% znanja tvrtke nestrukturirano!!! (Gartner, 2006.).
  • Znanje pojedinca u tvrtci svima dostupno (eliminiraju se troškovi "otkrivanja tople vode").
  • Pojedinci uče, organizacija uči.
  • Povećava se kvaliteta proizvoda (u proizvod su uključena znanja najbolje i loše praksa).
  • Znanje postaje mjerljiv kapital s kojim se upravlja (intelektualni kapital).

Velike tvrtke ulažu u KMS! Zašto?
  • Primjer 1 "Siemens" – uvođenjem web-based KMS sustava znanje je postalo dostupno svim zaposlenicima, povećana je globalna kolaboracija (u KMS uloženo 7,8 mil. $, u dvije godine prodaja povećana za 122 mil. $)
  • Primjer 2 "Texaco" – KMS sustav sadrži strukturirana znanja, iskustva i CV-ove svih zaposlenika. Sustav zna što drugi znaju! (smanjeni troškovi kraće vrijeme rješavanja problema)
  • Primjer 3 "Commerce bank" – Integrirani KMS i CRM sustav banci uštedi 20.000 $ tjedno.
  • Primjer 4 "Xerox" – KMS sustav rješava godišnje 350.000 Helpdesk problema i godišnje uštedi tvtci 4 mil. $.


BPR PRISTUP ZA RAZVOJ KMS-a

Naši centri izvrsnosti (competence centers) osiguravaju nam stalan uvid i uključivanje u tijekove znanstvenog i tehnološkog razvitka te korištenje najboljih svjetskih iskustava (best practices).
Proizvodimo vrhunski softver za računala, međutim, posebna nam je specijalnost razvoj i implementacija onoga znanja što mi nazivamo “softver za ljude”. Naša znanja, podrška i proizvodi omogućavaju vam efikasno i uspješno ostvarivanje poslovnih ciljeva.
Naš pristup klijentu i njegovim poslovnim zahtjevima iskazujemo našim iDom3 pristupom. Kroz BPR uvodimo unapređenje poslovnih procesa i uvodimo funkciju upravljanja znanjem kojom poslovni sustav kupca izgrađuje svoju mrežu – riznicu znanja u ljudima, organizaciji, programima i inteligentnim bazama i mrežama.